NISSAN DELTAWING TRAUCAS ATKAL - AMERIKAS LEMĀNAS SĒRIJAS FINĀLĀ. / SIA NORDE / НОВОСТИ

NISSAN DELTAWING TRAUCAS ATKAL - AMERIKAS LEMĀNAS SĒRIJAS FINĀLĀ.

  • Lemānas līdzjutēju favorīts piedalās savās otrajās sacīkstēs „mazajā Lemānā" (Petit Le Mans).
  • Liels pieprasījums pēc satriecošā sacīkšu automobiļa atgriešanās pēc sirdi plosošās izstāšanās no Lemānas automobiļu sacīkstēm jūnijā.
  • Lukass Ordonezs, Nissan unikālās GT Akadēmijas absolvents „mazajā Lemānā" sacentīsies kopā ar Amerikas Lemānas sērijas PC klases čempionu Gunnaru Žanetu.
  • Nissan DeltaWing ar 2013. gadu varētu piedalīties Amerikas Lemānas sērijā.
  • Michelin atgriežas kā komandas partneris.
Radikālā Nissan DeltaWing automobiļa komanda paziņojusi, ka tai jāpabeidz iesāktais... pēc neceremoniālās izstumšanas no slavenajām Lemānas 24 stundu sacīkstēm jūnijā, līdzjutēju favorīts atgriezīsies pabeigt iesākto, piedaloties pasākuma „mazā brāļa" sacīkstēs Petit Le Mans.
 
Celmlauzis, šautriņas formas Nissan DeltaWing, kas iekaroja 240 000 Lemānas 24 stundu sacīkšu līdzjutēju sirdis pirms trim mēnešiem, atkal sacentīsies nākamā mēneša Amerikas Lemānas sērijas (ALMS) finālā, Road Atlanta trasē ASV, kas notiks 17. - 20. oktobrī. Par to Nissan Ziemeļamerikas vadības mītnē Nešvilā, Tenesī 17. septembrī paziņoja Nissan America viceprezidents Bils Krūgers (Bill Krueger).
 
Nissan DeltaWing tika konstruēts un radīts ar mērķi paveikt slavenās Lemānas 24 stundu sacīkstes, izlietojot pusi degvielas un pusi riepu resursu no tā, ko izmanto mūsdienu sporta automobiļu prototipi. Taču Nissan DeltaWing pēc sadursmes ar citu automobili bija spiests izstāties no franču klasiskajām izturības sacīkstēm sešas stundas pēc starta.
 
Japāņu Nismo sacīkšu pilota Satoši Motojama (Satoshi Motoyama) 90 minūšu ilgie pūliņi, varonīgi cenšoties salabot automobiļa sadursmē gūtos bojājumus Lemānas trases malā, pirms nācās atzīt sakāvi, guva ievērojamu atbalstu komandai no līdzjutēju puses, kuru prasība, lai automobilis atgrieztos trasē, tagad tiks apmierināta.
 
Pastāvošie sacīkšu nosacījumi nozīmē, ka visi trīs Nissan DeltaWing Lemānas piloti - Motojama, Marino Frančiti (Marino Franchitti) un Maikls Krums (Michael Krumm) - nevar piedalīties prestižajās Petit Le Mans ALMS sacīkstēs. Tādēļ Road Atlanta trasē automobili vadīs Nissan pirmais GT Akadēmijas čempions, spānis Lukass Ordonezs (Lucas Ordonez) un Amerikas Lemānas sērijas 2011. gada PC klases čempions Gunnars Žanets (Gunnar Jeannette).
 
Darens Kokss (Darren Cox), Nissan ģenerāldirektors Eiropā, stāsta: „Lemāna mums sniedza lielus panākumus - automobilis izdarīja visu, ko mēs vēlējāmies, un vēl vairāk, pierādot, ka novatoriskās tehnoloģijas, ko mēs testējām pasaules vispubliskākajā laboratorijā, strādā un ir dzīvotspējīga alternatīva autosporta ilgtspējībai nākotnē.
 
Vienīgā lieta, kas nenotika pēc mūsu prāta, bija veids, kādā sacīkstes mums beidzās, kas notika pilnīgi ārpus mūsu kontroles. Tā kā mēs bijām pierādījuši, ka tehnoloģijas strādā, bija grūti nejusties sarūgtinātiem, taču mūs pārsteidza atbalsts un laba vēlējumi no līdzjutēju puses, tādēļ tagad mēs jūtam, ka mums jāpiedalās vēl vienās sacīkstēs viņu dēļ.
 
Es esmu ļoti lepns, ka Lukasam būs iespēja vadīt šo automobili - GT Akadēmija autosportā ir ievērojama inovācija, kas elitāro automobiļu sacīkšu sportu padara patiesi pieejamu ikvienam, arī tiem, kam nav pieejams liels budžets un sponsori. Lukass ir dzīvs pierādījums tam, ka šī inovācija strādā.
 
Mēs ar prieku uzņemam Gunnaru Nissan DeltaWing komandā. Viņš ir bijušais Amerikas Lemānas sērijas čempions un pārzina Road Atlanta trasi kā savu kabatu, tādēļ viņš ir izcils ieguvums komandai."
 
Komanda tic, ka 1000 jūdžu, 10 stundu Petit Le Mans sacīkstes ir lieliska iespēja Nissan DeltaWing ne vien dāvāt faniem tādu finišu, kādu tie vēlas, bet arī nodemonstrēt tā izveicību tradicionālā trasē, pretstatā liela ātruma Lemānas trasei, kurā tiek izmantoti arī sabiedriskie ceļi.
 
Tā kā ir paziņots par ALMS apvienošanos ar vēl vienu ievērojamu automobiļu sporta sacīkšu sēriju, GRAND-AM Road Racing, arī Nissan DeltaWing tiks iekļauts jaunajā čempionātā, kas sāksies 2014. gadā.
 
Dati no standarta Lemānas LMP2 klases automobiļa liecina, kas tas patērē 2,350 litrus degvielas un riepas maina ik pēc 300 jūdzēm, nobraucot deviņus riepu komplektus. Tātad LMP2 automobiļa degvielas patēriņš ir 5 jūdzes ar vienu galonu, bet Nissan DeltaWing ar vienu galonu nobrauca 10,7 jūdzes.